آژانس هواپیمایی ملیکاسیرآژانس هواپیمایی ملیکاسیر
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

تور فرانسه و پرتغال

تور پرتغال و فرانسه (ورود فوری)

لیسبون

پایتخت زیبای کشور پرتغال است که به زبان محلی  lisboa نامیده میشود. این شهر زیبا که در کنار اقیانوس اطلس واقع شده است و سواحل زیبایی دارد، مکانی مناسب برای لذت بردن از دریا، سواحل شنی و تفریحات دریایی است.لیسبون تمام اروپا را یکجا دارد، زیبایی و جذابیت پاریس ، آثار باستانی رم ، شور و هیجان بارسونا و سواحل زیبا و کرانه اقیاونس اطلس همه در لیسبون جمع شده اند.

معماری زیبای شهر و آداب و رسوم و فرهنگ مردم، اروپای کهن را به یاد می آورد.رستوران ها و کافه های قدیمی شهر که مطعلق به قرن ۱۸ میلادی است در کنار فضای مدرن شهری ترکیب خاصی از مدرنیته و سنت را به نمایش میکشد که بسیا زیبا و محصور کننده است.شب نشینی در مکان های عمومی شهر، مکان های تفریحی ساحلی ، آثار باستانی و تاریخی ، مراکز خرید مدرن از جذابیت های این شهر هستند که برای هر گردشگری میتوانند سرگرم کننده و جذاب باشند.

لیسبون جز معدود شهر های اروپایی است که در تمام سال آب و هوایی مناسب دارد. از این رو در هر فصل از سال میتوان به لیسبون سفر کرد و از زیبایی های این شهر تاریخی تفریحی لذت برد.

از مکان ها و آثار دیدنی شهر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

برج بلم ، صومعه‌ی جرونیموس ، موزه‌ی ملی کاشی، میدان کومرسیو، شهرک تفریحی سینترا ، بنای یادبود اکتشاف، آسانسور سانتا ژوستا، پل ۲۵ آوریل، قلعه سائو ژورژ

 

در سفر به دو شهر زیبای اروپایی همراه ما در ملیکاسیر باشید.

 

دیدگاه ها بسته شده است