آژانس هواپیمایی ملیکاسیرآژانس هواپیمایی ملیکاسیر
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

سواحل و جزایر اسپانیا

کاستا براوا

کاستا براوا
کاستا براوا ساحلی رمانتیک است که در امتداد یک مسیر کوهستانی, برای پیاده روی عالی ست. دریای گرم و آبی و ساحلی شنی هر گردشگری را به خود جذب می کند.

 

 کالنگ اسپانیا

 کالنگ

 کالنگ در امتداد ساحل براوا شهری قدیمی ست. بر جامانده از قرون وسطا. کلیسای سنت مارتی, کاخ مدیوال و خیابان های باریک با کافه ها و مغازه ها و رستوران ها اوقاتی فراموش نشدنی برای عابران می سازد. با امکانات غواصی و کشف خلیج های کوچک و پنهان. موج سواری و قایق رانی نیز از تفریحات مهیج این ساحل است. غروب رویایی این جزیره را از یاد نبرید.

 

 

سن سباستینسن سباستین

شهر ساحلی زیبایی که جزو خاک باسک است. نزدیک اقیانوس اطلس. ساحل شنی نرم و پر پیچ و خم و حکام آفتاب و شنا در آب گرم این ساحل را دیدنی تر کرده. اسکی روی آب و سایر ورزش های آبی نیز جای خود را دارند. غذاهای سن سباستین نیز مشهورند.  پینتکساس این ساحل را حتما امتحان کتید. جشنواره های فیلم و موسیقی جاز سن سباستین را نیز از یاد نبرید

 

پورتو دی موگان

پورتو دی موگان

یکی از زیباترین روستاهای بزرگ جزایر قتاری همین پورتو دی موگان است. این روستا به ونیز کوچک شهرت دارد. ماهیگیری در این بخش از اسپانیا باعث شده که این ساحل محل عرضه ی انواع غذاهای دریایی باشد. جمعه بازار و گل و گباهان متنوع و درختان نخل نیز فراموش نشود. حمام آفتاب و شنا و غواصی و جت اسکی و ماهیگیری و بازدید از دلفین ها هم امتحان کنید. .

 

 جزیره ماژورکا

جزیره مایورکا

مایورکا یکی از مشهورترین جزایر اسپانیا است.  سواحل بکر و ناب و زندگی شبانه فعال و فعالیت های زیادی مانند طبیعت گردی و آفتاب و آب از جاذبه های این ساحل است. ژرژ ساند, آگاتا کریستی, ژوان میرو و فردریک چاپین از هنرمندان و مشاهیری هستند که در این جزیره استراحت کرده اند.

 

 منورکا

منورکا

منورکا جزو جزایر باله آریک است. آب بسیار زلال و تمیز و شفافش برای کانو و کایاک سواری معروف است. آرامش و آسایش این جزیره باور نکردنی ست.

 

ایالت استوریاسایالت استوریاس

در شمال غربی اسپانیا ایالتی زیبا خودنمایی می کند. مناظر کوهستانی, مسیرهای راهپیمایی زیبا و صخره­های سفید، آب زمردی و سواحل شنی نرم هر مسافری را اغنا می کند. موج های قوی این ساحل موج سواران بسیاری را به خود جذب می کند. شهرهاب کوچک ساحلی و کوچک امکانات رفاهی زیادی برای گردشگران دارند.

 

جزیره ى تنریف

جزیره ى تنریف بزرگ ترین جزیره ى آبخست

تنریف یکی از بزرگ ترین جزایر قناری است. سواحل شنی، آب تمیز و بلورین و آتشفشان بلندی دارد به نام تید. پارک ملی تید که از اماکن میراث جهانی ست.  ساحل و آفتاب و سرزمینی ناشناخته منتظر شماست.

 

کانتابریا کانتابریا

باارزش­ترین نقاشی­های غار آلتامیرا مربوط به ساکنان ماقبل تاریخ در این جاست. صخره­های آهکی سفید شگفت­آور، آب فیروزه­ای و سواحل بی نظیر از مشخصات این جزیره است. جایی آرام برای تعطیلات و تفریح گاهی زیباست. .

 

لاپالما

 لا پالما

بخشی از جزایر قناری ساحل زیبای لاپاماست. آتشفشان­ها و جنگل­های انبوه و سرسبز بسیار زیبا و شگفت انگیزند.  سواحل شنی و استراحت گاه های زیبا و آسمانی پهناور مکانی مناسب برای ستاره شناسی و کشف ناشناخته هاست.

دیدگاه ها بسته شده است