آژانس هواپیمایی ملیکاسیرآژانس هواپیمایی ملیکاسیر
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

مراکز تفریحی آلمان

در آلمان تفریحات بسیار هیجان انگیز  و به یاد ماندنی وجود دارد. شهربازی های بزرگ و منحصر به فرد،  باغ وحش های  فوق العاده و به یاد ماندنیو پارکهای زیبا از جمله تفریحات در آلمان است که توجه  خیلی از گردشگران را  به خود جذب می کند. تعداد گردشگرانی که هر ساله از آلمان دیدن می کنند تقریبا بیشتر از  ۲۴ میلیون نفر  می شود.

بهترین زمان سفر به آلمان:

اما چهار فصل را می شود به آلمان سفر کرد. گردشگری در آلمان هیچ زمانی نمی شناسد. هر فصلی برای سفر جاذبه های خودش را دارد و بنا به فصل می توان مقصد گردش خود را انتخاب کرد.

جاذبه های توریستی مناسب تابستان همراه با صف های طولانی بازدید کنندگان از مکان های زیبا و دیدنی ست. اگر آب و هوای سرد را دوست دارید و جاهای خلوت تر را می پسندید در زمستان سفر کنید. هم مخارج سفر کم تر می شود هم هزینه ی هتل. می توانید برای دیدن فستیوال های مختلف در زمان های برگزاری فستیوال ها و جشن های گوناگون سفر کنید.

هوای دلپذیر بهار آلمان را از دست ندهید. بهار جشن های ایستر برگزار می شود. تابستان برای سفر به آلمان فصل گرانی ست. هوای بهاری ماه مه  زمان مناسبی برای سفر و دیدن فستیوال های می دی و جشن فرهنگی ست.

اما تابستان فصل اصلی مسافرت به آلمان است. روزها بلند و هوا گرم است. نیمه های تابستان بارندگی هوا را مطبوع تر می کند. جشن های تابستان در مکان های عمومی، شنا در استخرها و سواحل و جاذبه های زیبای طبیعی بهترین لذت سفر تابستانی ست.

هر چند همه جا شلوغ است و هزینه هت بسیار بالاست. بهتر است هتل و محل اقامت حتما رزرو شود.

اما پاییز هم زمان خوبی ست. ‌هوای خنک و قیمت های مناسب تر هتل‌ ها و پروازها سفر را راحت تر می کند.  و مناظر طبیعی بسیار زیبا و رنگارنگ و خیره کننده ی پاییز. سپتامبر و اکتبر بهترین زمان سفر است.

زمستان ارزان ترین وقت سفر است. به جز موقع کریسمس. کریسمس هزینه‌ها بالاست چون  اوج سفرهای خانوادگی ست. مسافران زیادی برای دیدن بازارهای سنتی کریسمس به آلمان می روند. لباس مناسب و گرم فراموش نشود. زمستان‌های سرد و برفی آلمان مناسب اسکی ست. از کریسمس تا مارس بهترین زمان اسکی و تفریح است

گشت و گذار در فرانکفورت:

فرانکفورت  به شهر ترین‌ها معروف است. خیلی از اصلی ترین ها ، بزرگترین‌هاو  بلند‌ترین‌ها و  در این شهر جمع‌اند. بلندترین نقطه‌ عمومی شهر، برج اصلی شهر با چشم اندازی به ارتفاع ۲۰۰ متر  است . در کنار رود راین اسمان خراشی با۲۵۶ متر ارتفاع قرار دارد. این اسمان خراش بلندترین ساختمان اداری اروپاست.  بعد از برلین، فرانکفورت  بیشترین موزه‌ها را دارد. موزه‌ تاریخ،  موزه هنرهای معاصر ،  موزه‌ ارتباطات،موزه یهود معماری و بسیاری موزه‌های دیدنی دیگر.در شهر فرانکفورت قرار دارد، کلیسای جامع فرانکفورت نیز در شهر قدیمی کم از موزه‌هایش ندارد و بسیار  دیدنیست . ساختمان اپرای قدیمی  با مجسمه‌های موتسارت و گوته در بالای آن، یکی از آن جاهای دیدنی این شهر است..

هامبورگ:

در هر  موقع سال شما  میتوانید به هامبورگ سفر کنید . هامبورگ شهری با جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیاد  و مکان های فوق العاده جذاب  طبیعی است .  بزرگ ترین دریاچه مصنوعی اروپا در وسط شهر هامبورگ است و در غرب هامبورگ، دریای شمال و در شرق آن دریای بالتیک قرار دارد؛ در نتیجه در تمام شهر ،شما  صدای مرغان دریایی را میتونید بشنوید و لذت ببرید. .
هامبورگ  ترکیبی از یک شهر مدرن  با جاذبه های دریایی با شکوه و مناظر فوق العاده چشم نواز است . شما می توانید در این شهر فوق العاده خوش آب و هوا، یک روز لذت بخش را تجربه کنید .  میتوانید به  به موزه ها و گالری هایش بروید، اما مطمئن باشید که برای تفریح و گشت  و گذار در هامبورگ همیشه زمان کم می آورید، به جرات میتوان گفن که تفریحات این شهر زیبا تمامی ندارد. در حدود۲۳۰۰ پل زیبا در این شهر وجود دارد .جالب است بدانید ، پل‌های هامبورگ از مجموع پل های ونیز و آمستردام هم بیشتر است.

دیدگاه ها بسته شده است