آژانس هواپیمایی ملیکاسیرآژانس هواپیمایی ملیکاسیر
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

نمایشگاه منسوجات فرانکفورت

تور نمایشگاه منسوجات فرانکفورت

نمایشگاه منسوجات فرانکفورت

Heimtextil بزرگترین نمایشگاه بین المللی تجارت منسوجات خانگی و پیمانکاری است که به مدت 4 روز از 7 تا 10 ژانویه در سال 2020 در فرانکفورت آلمان برگزار می­شود. این اولین نمایشگاه تجاری سال برای بخش خودش است که می­توان آن را به یک فشارسنج برای سنجش شرایط و گرایشات در سال کاری جدید تشبیه کرد.

این نمایشگاه استانداردهایی را برای سال جدید صنعت نساجی تعیین می­کند. حضور گسترده غرفه­داران و بازدیدکنندگان از هر پنج قاره و تقاضای زیاد تجارت در حوزه­های طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری نشان می­دهد که این نمایشگاه به یک رویداد مهم برای تولیدکنندگان، توزیع­کنندگان، خریداران و تصمیم­گیران تبدیل شده است. “Heimtextil” طیف گسترده­ای از منسوجات خانگی برای فضاهایی مانند حمام، تختخواب و میز و همچنین کالاهای خانگی مربوط به پنجره، اسباب و لوازم داخلی، کف، دیوار و محافظت از آفتاب را ارائه می­دهد. به طور خاص، مجموعه­های جدید پارچه­های تزئینی مختص اسباب و لوازم داخلی، منسوجات حمام و کاغذ دیواری با استقبال زیادی روبرو شده که منجر به ایجاد ارتباطات تجاری بسیار خوب و سفارشات رضایت­بخش برای غرفه داران می­گردد. موارد اصلی در Heimtextil  تجهیزات کالاها، تجارت کوپن، تولید منسوجات خانگی پایدار و توسعه نیروی جوان است که طیف گسترده ای از فعالیت­های نمایشگاه را تکمیل می­‌کند.

 

چرا Heimtextil  دقیقاً مکان مناسبی برای شماست؟

این نمایشگاه افتتاح فصلی برای گرایشات جدید و خلاقیت در نساجی است. در اینجا همه چیز را می­توانید در یک مکان پیدا کنید: تنوع محصولات منحصر به فرد در سطح جهان؛ منسوجات داخلی، طراحی داخلی و گرایشات داخلی. در هیچ­ جای دیگری نمی­توانید با بازدیدکنندگان و تصمیم­گیرندگان تجارت بین­المللی ملاقات کنید که به دنبال الگوها، رنگ­ها و گرایشات فصل هستند. علاوه بر تازه­واردان و دوستداران این صنعت، بسیاری از غرفه داران مشهور و شناخته شده سال­های قبل را نیز می­توانید پیدا کنید.

 

آنچه در Heimtextil می­توانید انتظار داشته باشید.

– چگونگی برگزاری این نمایشگاه: خرده فروشان، عمده فروشان، طراحان، فروشگاه های مبلمان و وسایل خواب، طراحان داخلی، معماران داخلی، معماران، دکوراتورها، طراحان لباس فرم و بسیاری دیگر از تصمیم گیرندگان هر سال در ژانویه به Heimtextil می­آیند.

– در اینجا آنچه را که می خواهید پیدا خواهید کرد: از پارچه های تزئینی و مبلمان گرفته تا منسوجات اتاق خواب، حمام و میز، کاغذ دیواری و سیستم­های محافظت از آفتاب.
– آینده را کشف کنید: در فضاهای جدید Heimtextil گرایشات جدیدی پیدا خواهید کرد.
– سازمان: با ارائه مفهومی جدید، ما بار دیگر بر موقعیت خود به­عنوان بزرگترین رویداد این صنعت تأکید می­کنیم. مدیران نمایشگاهی و سیستم­های جهت­یابی، راهنمایی­های قابل اعتمادی را ارائه می­دهند.
– نام­های مشهور و مبتدیان: علاوه بر غرفه داران بزرگ، حضور تعداد زیادی از تازه واردها امیدوار کننده است.
برنامه­­ریزی عالی برای رویدادها: ملاقات با مشتریان و شرکای تجاری جدید در نمایشگاه در طول روز یا در برنامه های مختلف بعدازظهر بعد از ساعت کاری را تجربه کنید. سخنرانی­های بسیار و تورهای با گنجایش بالا این امکان را می­دهند که متوجه شوید در این صنعت چه می گذرد ضمن این­که به شما پیشنهادات الهام بخش و مهم می­دهد.

 

دیدگاه ها بسته شده است