آژانس هواپیمایی ملیکاسیرآژانس هواپیمایی ملیکاسیر
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

نمایشگاه هفته بین المللی سبز برلین

تور نمایشگاه هفته بین المللی سبز برلین

نمایشگاه هفته بین المللی سبز برلین

 

نمایشگاه Berlin International Green Week (هفته بین المللی سبز برلین) به نام “هفته سبز“، یک نمایشگاه بین المللی مهم است که هر ساله در برلین آلمان برای فعالان و شرکت­های کشاورزی، باغداری و صنایع غذایی مختلف برگزار می­شود. هفته سبز به طور سنتی در آغاز سال میلادی در سالن­های نمایشگاه برلین برگزار می­شود و برای عموم قابل بازدید است.

اولین نمایشگاه هفته سبز -که در آن زمان هنوز بین­المللی نبود- از 20 تا 28 فوریه 1926 برگزار شد؛ زمانی که یک کارمند در اداره گردشگری برلین این ایده را ارائه داد که می تواند به­عنوان یک رویداد ثانویه برای شرکت کنندگان، نمایشگاه جلسه زمستانی انجمن کشاورزی آلمان را با یک نمایشگاه کشاورزی ترکیب کند. از آن زمان به بعد این نمایشگاه به بزرگترین رویداد جهان برای صنایع مرتبط تبدیل شده است. هفته سبز نام خود را مدیون کت­های نمدی سبز است که توسط جنگلبانان و کشاورزان آلمانی پوشیده شده است. این نمایشگاه در سال اول، 50،000 بازدید کننده داشت و مساحت 7000 متر مربع را در برگرفته بود. مشارکت غرفه داران خارجی به طور مداوم افزایش یافته است تا این که در سال 1963، آن­ها دو سوم غرفه داران را تشکیل می­دادند. پس از اتحاد مجدد آلمان در دهه 1990، هفته سبز رشد چشمگیری داشت. در چند سال گذشته ، مخاطبان هفته سبز برلین بیش از 400.000 نفر بوده است و هر ساله بازدیدکننده­هایی از سراسر جهان را به خود جلب می کند که درصد قابل توجهی از آن­ها، کارشناسان معتبر در بخش­های کشاورزی، باغبانی، جنگلداری و ماهیگیری تجاری هستند. نمایش­های ویژه با موضوعاتی از جمله “پنیر آلمانی” و از سال 2005 یک برنامه تکنیکال با بیش از 250 سخنرانی، سمینار و سمپوزیوم در این نمایشگاه برگزار می شود؛ همچنین طیف گسترده­ای از مواد غذایی لوکس و ارگانیک، محصولات نوشیدنی، تجهیزات، ملزومات، گلخانه­ها، دانه­ها و مواد لازم برای پرورش انواع محصولات را ارائه می دهد. علاوه بر این، برنامه حمایتی نمایشگاه تجاری همراه با برنامه­های ویژه مانند کنفرانس بین المللی خدمات کشاورزی، مجمع آینده برای توسعه روستایی و مجمع بین المللی کشاورزی و صنایع غذایی است.

نمایشگاه Internationale Grune Woche Berlin  بنیادی است که توسط فعالان و متخصصان این حوزه برای مدیریت منابع، شبکه سازی و ترفیع برند انتخاب شده است. این نمایشگاه در سال 2020 از 17 تا 26 ژانویه از ساعت 10 صبخ تا 6 بعدازظهر در برلین آلمان برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده است