هتل بین المللی تبریز یکی از هتلهای شیک و مناسب تبریز است که با موقعیت مکانی مناسب خود به یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت و رزرو هتل در تبریز بدل گشته است. هتل بین المللی تبریز با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن و با برخورداری از فضاهای داخلی دلپذیر و فرح بخش در ۵۵ طبقه فوقانی و همچنین همکف و تحتانی با امکانات بسیار متنوع آماده ارائه خدمات اقامتی به مسافران تبریز است.

خدمات هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز دارای ۱۳۲ اطاق یک ، دو و سه نفره بوده که کلیه اتاق ها از امکانات وان یا زیردوش، سشوار، تلویزیون ، تلفن ، یخچال ، مینی سرویس ، کانال های ماهواره ای تلویزیون ، اینترنت پرسرعت رایگان وایرلس ، رادیو ، موزیک ، ساعت دیجیتال ، تایمر و پخش فیلم ۲۴ ساعته برخوردار است.
امکانات هتل شامل تاکسی سرویس ، صندوق امانات ، لاندری ، روم سرویس ۲۴ ساعته و پارک کودک می باشد.
رستوران و تالار بلوط و نیلوفر در طبقه تحتانی و همکف با ظرفیت ۳۰۰ نفر با تجهیزات متنوع و زیبا چیدمان گردیده و در آنها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با بوفه های متنوع اردور جهت میهمانان گرامی پذیرائی می شود. همچنین در فضای یاد شده سمینارها و جلسات اداری برگزار می شود.
کافی شاپ یاس نیز با طراحی زیبا و فضای دلنشین و تجهیزات لوکس و بی نظیر با ظرفیت ۶۰ نفر در طبقه همکف قرار داشته و با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، بستنی ها و گلاسه ها ، غذاهای سبک و پیتزاهای لذیذ لحظات شما در آن محیط را به یاد ماندنی خواهد نمود.هتل بین المللی تبریز دارای رستوران تابستانه در میان فضای سبز بسیار زیبای هتل و در کنار آبشار و استخر با نورپردازی زیبا است. در این رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفر میهمانی های بسیار باشکوه در آب و هوای لطیف شب های تبریز برگزار می شود.
تالار بلوط و نیلوفر هتل بین المللی تبریز در طبقه تحتانی و همکف با ظرفیت ۳۰۰ نفر با تجهیزات متنوع و زیبا چیدمان گردیده و در آنها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با بوفه های متنوع اردور جهت میهمانان گرامی پذیرائی می شود. همچنین در فضای یاد شده سمینارها و جلسات اداری برگزار می شود.

 ساعت تحویل اتاق: ۱۴:۰۰

 ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰

 تعداد اتاق ها: ۱۳۰ عدد

 فاصله تا مرکز شهر: ۵ دقیقه

 فاصله تا فرودگاه: ۲۵ دقیقه

 آدرس هتل: تبریز – خیابان امام – نرسیده به میدان دانشگاه – هتل بین المللی تبریز