هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی تهران یا همان هتل هایت سابق، یکی از مجلل ترین و مدرن ترین هتل های کشور پس از بازسازی توسط متخصصان صنعت معماری سوئیسی، ایتالیایی و چینی با سرمایه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان بازگشایی گردید و از جهات بسیاری می توان آنرا بهترین هتل تهران نامید. این هتل با قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوای اوین و با فاصله اندکی از نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز اجتماعات صدا و سیما، سالن اجلاس سران، مجموعه ورزشی انقلاب و شاهراه اصلی پایتخت، در برجی مرتفع در شمال تهران قرار گرفته است.

خدمات هتل آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران با مجموعه متنوعی از رستوران ها و کافی شاپ ها دارای ۴۷۵ اتاق در تیپ های مختلف دبل، توئین، مخصوص معلولین و کانکت و انواع سوئیت لوکس جونیور، رویال، دوبلکس و ۲ سوئیت منحصر بفرد پرزدینتال در طبقات ۲۴ و ۲۵، چندین سالن تشریفات و جلسات مجلل و ۴ طبقه مخصوص VIP با لانژ اختصاصی در طبقه بیست و سوم، با کادری جوان و دستچین شده از بهترین دانشگاه های کشور، آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

امکانات داخل اتاق شامل میز کار،مبلمان راحتی،حمام با وان ، یخچال به همراه مینی بار، چای ساز به همراه چای ،سشوار در حمام، تلفن ، تهویه مطبوع، امکان دسترسی به اینترنت ، شبکه تلویزیونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی می باشد.

همچنین از امکانات رایگان هتل پارسیان آزادی تهران می توان به صبحانه، استخر، سونا، جکوزی و اینترنت داخل اتاق اشاره کرد.

 ساعت تحویل اتاق: ۱۴:۰۰

  ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰

  تعداد اتاق ها: ۴۷۵ عدد

  فاصله تا مرکز شهر: ۳۰ دقیقه

  فاصله تا فرودگاه: ۳۰ دقیقه

  آدرس هتل: تهران – تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام – هتل آزادی تهران