آژانس هواپیمایی ملیکاسیرآژانس هواپیمایی ملیکاسیر
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

خدمات بیمه مسافرتی

خدمات بیمه مسافرتی و لزوم داشتن آن

بیمه مسافرتی یکی از الزامات سفر است که بسیاری از مردم ارزش آن را متوجه نمی شوند, اما خطرات بسیاری وجود دارد که داشتن بیمه مسافرتی را ضروری می کند, اول هزینه های پزشکی است.

*  بدلیل شرایط آب و هوایی و غذا های نامناسب دچار گرمازدگی، مسمومیت و بیماری شده و نیاز به مراقبت های پزشکی دارید.به خوبی می دانید که اگر در سفر دچار بیماری شوید و یا تصادفی رخ دهد, هزینه های پزشکی سنگینی در انتظار شما خواهد بود.

*  چمدان  خود را در فرودگاه گم کرده اید و نیاز به وسایل ضروری دارید.

*  کیف خود را گم کرده اید و داروهای شما در آن بوده است. شما نیاز به خرید دارو هایتان دارید.

*  کیف پول و مدارک شما به سرقت رفته است و شما به پول و مدارک جدید نیاز دارید.

*  بدلیل بیماری یا فوت نزدیکان مجبور به بازگشت از سفر خود هستید. اگر در سفر دچار نوعی از بیماری شوید که حتما باید به خانه برگردید, حال از طریق زمینی و یا هوایی, بیمه مسافرتی هزینه های آن را متقبل می شود. خوب می دانید که هزینه حمل و نقل خیلی بیشتر از هزینه های درمانی در کشوری دیگر خواهد بود.

اینها تعدادی از مخاطراتی هستند که ممکن است در سفرتان با آنها مواجه شوید. با داشتن بیمه دیگر نگران هزینه های گزاف پزشکی در کشورهای دیگر نخواهید بود. تفاوتی ندارد که شما یک سفر چند روزه و یا سفری بلند مدت در پیش دارید، آژانس هواپیمایی ملیکاسیر با آگاهی از تمامی نیازها و مشکلات احتمالی مسافران کاملترین بیمه نامه مسافرتی را با مناسبترین هزینه  در اختیار شما قرار میدهد.

دیدگاه ها بسته شده است