آژانس هواپیمایی ملیکاسیرآژانس هواپیمایی ملیکاسیر
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

نمایشگاه تجهیزات عکاسی کلن

تور نمایشگاه تجهیزات عکاسی و فیلم برداری کلن

نمایشگاه تجهیزات عکاسی و فیلم برداری کلن آلمان

نمایشگاه تجهیزات سینمایی photokina، نمایشگاه بین المللی پیشرو در صنعت عکاسی و تصویربرداری است که برای 36 امین بار، به مدت 4 روز از 27 تا 30 می 2020- از 9 صبح تا 7 بعدازظهر برای غرفه داران و از 10 صبح تا 6 بعدازظهر برای بازدیدکنندگان- در کلن آلمان(Messe Cologne) برگزار می شود. این نمایشگاه که بزرگترین رویداد تجاری در حوزه عکاسی و فیلمبرداری جهان است، هر دو سال یک بار به عنوان نقطه کانونی برای حوزه های مربوطه برگزار شده و بخش های صنعت، تجارت، کاربران حرفه ای و مصرف کنندگان نهایی مشتاق به عکاسی را گرد هم می آورد؛ به گونه ای که هیچ رویداد دیگری نتواند با آن رقابت داشته باشد. photokina  نه تنها به عنوان یک محرک درآمدی صنعت عکس و تصویربرداری شناخته می شود، بلکه به عنوان یک مجموعه جدید ارائه دهنده گرایشات نو، به طور قابل توجهی همگرایی و ادغام تکنولوژی های مختلف و خطوط تولید را نشان می دهد. بسیاری از غرفه داران در سراسر جهان برای نشان دادن آخرین محصولات و خدمات خود در این نمایشگاه شرکت می کنند. در سال های گذشته، بیش از 1.523 شرکت و بیش از 169،000 نفر در این نمایشگاه شرکت کردند و photokina هر ساله بازدیدکنندگان بیشتری را نسبت به دوره قبل به خود جذب می کند. این رویداد، نقطه عطف و مرکز عکاسی برای کلیه علاقه مندان به عکس است؛ خواه عکاسان آماتور یا حرفه ای باشند یا حتی هوادارن عکاسی.

photokina  در خصوص عکس و فیلم است؛ در اینجا می توانید در مورد عکس ها و فیلم های خود، اطلاعات و عملکردهای بیشتری کسب کنید. این رویداد، محصولات و نوآوری های هیجان انگیز را در زیر یک سقف به ارمغان می آورد و طیف گسترده ای از محصولاتی مانند دوربین عکاسی و فیلمبرداری، اسکنر، لوازم جانبی دوربین، رسانه ذخیره سازی دیجیتال، فیلم ها، تجهیزات استودیوی عکاسی، دوربین حرفه ای و سیستم های روشنایی، نرم افزار پردازش تصویر، تصویربرداری دیجیتال و انتشار، سیستم های کیوسک تصویر، خدمات تصویر آنلاین، قاب و آلبوم، محصولات مربوط به عکس و سرگرمی، چاپ خانگی، چاپ و خدمات با فرمت بزرگ را به نمایش می گذارد. به طور کلی موارد اصلی که در این نمایشگاه ارائه می شوند، مربوط به بخش های تولید و پس از تولید در صنعت مربوطه هستند که شامل بخش های زیر می باشند: روشنایی، گرفتن عکس و فیلم، خلق، اشتراک گذاری، چاپ و ارائه. این طیف از دستیابی به تصویر، ذخیره سازی و پردازش تا انتقال و پخش تصویر متغیر است. در این نمایشگاه همچنین با برگزاری کارگاه های زنده فیلمبرداری و عکاسی و منطقه اکشن photokina ، تنوع و سرگرمی های زیادی ایجاد می شود. برای عکاسان و دانش آموزان جوان نیز آکادمی photokina ، سالن های ملاقاتی جهت برگزاری جلسه تدارک دیده و  برای برقراری ارتباط و تعامل با متخصصان و دانشجویان دیگر تلاش می کند. نقطه برجسته photokina ، جایزه ای برای برنده ماراتن عکس کلن است که قبل از نمایشگاه برگزار می شود.

photokina ارائه جامعی از رسانه های بصری، تمام تکنیک ها و بازارهای تصویربرداری برای متخصصان و مصرف کنندگان است. مطمئن باشید که مهمترین بستر جهانی را برای سفارش، جمع آوری اطلاعات و لذت بردن از تجربیات هیجان انگیز از دست نمی دهید. ایده های الهام بخش را از بهترین های صنعت انتخاب کنید! تمام محصولات و گرایشات جدید را کشف کنید! با موفقیت، مخاطبین جدید پیدا کنید! photokina با مباحث جدید، چرخه های جدید و ملاقات های جدید، نشان دهنده پیشرفت سریع صنعت تصویربرداری است؛ به طوری که بتوانید همیشه به روز باشید!

 

 

دیدگاه ها بسته شده است