1. مسئولیت هرگونه مغایرت در صحت اطلاعات پاسپورت ( نام ، نام خانوادگی ، شماره پاسپورت ، تاریخ تولد، تاریخ انقضا و محل صدور ) بر عهده مسافر  خواهد بود.
  2. پاسپورت مسافرین در پروازهای بین المللی میبایست دارای حداقل ۶ ماه اعتبار باشد. ( بدیهی است مسئولیت ناشی از عدم توجه به اعتبار پاسپورت  به عهده مسافر میباشد)
  3. بلیت یک طرفه به مسافرانی تعلق میگیرد که اقامت و یا ویزای طولانی مدت (بیشتر از ۶ ماه) کشور مقصد را دارند.
  4. مسافر نوزاد کمتر از دوسال، مسافر خرد سال بین دو تا دوازده سال و مسافر بزرگسال بیشتر از دوازده سال می باشد در صورت عدم دقت و اشتباه وارد  نمودن رده سنی، مسافر پذیرش نخواهد شد.
  5. نرخ بلیت کودک بالای دوسال معادل ۷۵ درصد نرخ بزرگسال و نرخ کودک زیر ۲ سال معادل ۱۰ درصد نرخ بزرگسال خواهد بود.
  6. به همراه داشتن مجوز پزشک برای خانم های باردار و نوزادان کمتر از ۷ روز ، افراد با بیماری های قلبی ـ عروقی ، بیماری های تنفسی ، صرع ، آنمی  شدید و دیابت ملیتوس کنترل نشده و کسانی که دیالیز می شوند و از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی استفاده می نمایند و یا هرگونه بیماری که سبب منع سفر هوایی باشد، هنگام سوار شدن به هواپیما ضروری می باشد. همچنین دارو های مورد نیاز خود را در طول سفر و در داخل کیف دستی خود بهمراه داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراکز پزشکی هوایی با شماره تماس های -۳۰۲۱۴۸۳۸۴۶۰۱ تماس حاصل فرمایید.
  7. لطفا شماره رزرو خود را یادداشت کنید و هنگام سفر در فرودگاه با همراه داشتن کارت شناسایی به باجه پذیرش مسافر ارائه نمائید.
  8. کلیه پروازهای داخلی هواپیمایی از ترمینال ۴ فرودگاه مهرآباد انجام می شود و حضور مسافر حداقل یک ساعت قبل از زمان پرواز در فرودگاه الزامی  می باشد.
  9. کلیه پروازهای خارجی هواپیمایی از فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام می شود و حضور مسافر سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه الزامی می باشد.
  10. تغییرات احتمالی پرواز از طریق سامانه پیام کوتاه و یا ایمیل اطلاع داده می شود لذا صحت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی به عهده خریدار است.
  11. کاربران گرامی در صورت تغییر شماره موبایل و آدرس پست الکترونیک به منظور اصلاح آن به همکاران ما اطلاع دهید.