بررسی نمایشگاه جواهرات در کشور اسپانیا

کشور اسپانیا با مرکزیت مادرید، یکی از کشورهای گردشگر پذیر درزمینه طلا و جواهرات است که سالانه تعداد زیادی از مردم، از اقصا نقاط دنیا، برای حضور در نمایشگاه­های این کشور، به آنجا سفر می­کنند. نمایشگاه­های جواهرات در مادرید، همچون نمایشگاه مادریدجویا (madridjoya)، در زمره معتبرترین نمایشگاه­های جواهرات در سطح جهان است. این نمایشگاه اسپانیا، در کنار سایر نمایشگاه­های برجسته این کشور، مثل نمایشگاه جویا در بارسلونا، فرصت مناسبی برای فعالان عرصه تجارت جواهرات، زیورآلات و ابزارآلات هنری است. از ویژگی­های برجسته حضور در نمایشگاه اسپانیا، می­توان به یافتن راه­های بروز در فروش، کسب مشتریان جدید، ارتباط با کانال­های توزیع جواهرات، کسب اطلاع از کمپین‌های بازاریابی جواهرات، کسب رضایت مشتریان سابق، دست­یافتن به مشتریان وفادار اشاره کرد. به شهروندان ایرانی­ای که قصد شرکت در نمایشگاه اسپانیا را دارند، توصیه می­شود که پیش از اقدام به سفر، در مورد نحوه تهیه ویزای نمایشگاهی این کشور، اطلاعات کافی کسب کنند. توجه به زمان برگزاری نمایشگاه، برای اخذ ویزای نمایشگاهی اسپانیا، بسیار اهیمت دارد.

 

جهت اطلاع از قیمت و شرایط تور ویژه نمایشگاه جواهرات اسپانیا 2020 بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

نمایشگاه جواهرات اسپانیا

 

از مزایای برجسته حضور در نمایشگاه­های طلا و جواهرات اسپانیا

مزایای نمایشگاه اسپانیا در حیطه فروش

  • به‌ واسطه نمایشگاه­های جواهرات اسپانیا، شما می­توانید نسبت به شروع فرایند فروش، تداوم و ایجاد امنیت در این فرایند، اقدام نمایید. حیطه جواهرات، حیطه بسیار حساسی ازنظر تجارت است و ریسک بالایی دارد. به همین خاطر شروع معامله با مشتریان جدید باید از طریق کانال­ های مطمئن صورت گیرد.
  • شما از طریق امکاناتی که نمایشگاه­ اسپانیا در اختیار شما قرار می ­دهد، این توان را خواهید یافت که داده­ ها و اطلاعات خود را در زمینه جواهرات تکمیل کرده تا در آینده نزدیک، به فروش موفق‌تری دست یابید.

 

مزایای نمایشگاه اسپانیا درزمینه روابط تجاری

  • در نمایشگاه­ اسپانیا شما این امکان را به دست می­آورید که با مشتریان فعلی خود قراردادهای تازه امضاء کنید و همچنین شانس خود را برای جذب مشتریان بالقوه امتحان کنید.
  • یکی از مزیت­های باارزش نمایشگاه اسپانیا این است که می­توانید، از کانال توزیع طلا و جواهرات این کشور استفاده نموده و عملیات فروش خود را در سراسر جهان گسترش دهید. مشتریانی که شما در این نمایشگاه­ به دست ­می­آورید، محدود به منطقه یا کشور خاصی نیستند و شما می­ توانید با طیف وسیعی از آن‌ها مرتبط گردید.
  • یکی از مهم‌ترین پارامترهای روابط تجاری، خصوصاً در حیطه جواهرات، افزایش وفاداری مشتریان شما است. این امکان در نمایشگاه اسپانیا برای شما فراهم و میسر می­باشد. شما با حفظ یا جذب مشتریان وفادار، جان­مایه تجارت خود را تقویت می­ کنید.
  • یکی دیگر از امتیازات نمایشگاه اسپانیا، پیدا کردن دوباره مشتریان سابق است. شما با بازیابی افرادی که به خاطر گذر زمان یا تغییر روال بازار، از شمار مشتریان شما حذف‌شده‌اند، می­ توانید سود گذشته را استیفا نمایید.
  • نمایشگاه جواهرات اسپانیا به شما این فرصت را می ­دهد تا با اطلاع از روش­ها و استراتژی­های جدید بازار جواهرات، همچون کسب نظرات مشتریان و افراد جدید، رونق کار خود را سرعت بخشید.

 

مزایای نمایشگاه اسپانیا درزمینه محک زدن بازار

  • حضور شما در نمایشگاه اسپانیا به منزل محک زدن کالاها و خدمات جدید است. این کار را می ­توانید از طریق محک زدن رقبا و بررسی تغییرات کیفی و کمی روال غرفه­ ها و محصولات آن‌ها انجام دهید.
  • یکی از روش­های کسب بازار جدید برای جواهرات، آزمودن کمپین­ های بازاریابی است. شما به‌واسطه حضور در نمایشگاه اسپانیا این توان را خواهید داشت تا ببیند، این کمپین­ها در حیطه جواهرات چه روالی را در پی گرفته ­اند.
  • شما باید نسبت به درک بازار نسبت به وجه برند خود کسب اطلاع کنید. حضور در این‌گونه­ نمایشگاه­ها، به شما این آگاهی را خواهد داد که شما با برند موجود به چه نتایجی در طول زمان خواهید رسید.

 

مزایای نمایشگاه اسپانیا در مقوله برند تجاری

  • با حضور در نمایشگاه اسپانیا، شما می­ توانید با افزایش آگاهی مشتریان نسبت به برند خود، جایگاه آنرا بالاتر ببرید.
  • شما برای اینکه برای برند خود جایگاه موثری کسب کنید، به‌هرحال باید از  یک نقطه شروع کنید. این نقطه می­تواند حضور در نمایشگاه­ های معتبری مثل نمایشگاه اسپانیا باشد.

با معرفی برند خود در نمایشگاه اسپانیا به خیل مشتریان جهانی، شرکتتان را به عنوان یک عنصر فعال درزمینه جواهرات نشان دهید.

 

جهت اطلاع از قیمت و شرایط تور ویژه نمایشگاه جواهرات اسپانیا 2020 بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

نمایشگاه جواهرات اسپانیا

 

توجه به نکاتی چند درزمینه کسب ویزای نمایشگاهی اسپانیا

  • یکی از نکاتی که تمرکز به آن، برای متقاضیان حضور در نمایشگاه اسپانیا، بسیار مهم است، توجه به زمان برگزاری نمایشگاه جواهرات است. به همین خاطر پیش از اقدام به گرفتن ویزای نمایشگاهی اسپانیا، باید زمان دقیق برگزاری نمایشگاه جواهرات را به دست آورد. برای انتخاب زمان مناسب جهت اقدام به گرفتن ویزا نمایشگاهی، می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. باید توجه نمود که زمان اقدام برای گرفتن ویزای نمایشگاهی اسپانیا، می­تواند تحت تاثیر عواملی همچون نزدیکی به زمان برگزاری نمایشگاه، تعداد متقاضیان یا حتی مسائل پیش­بینی نشده ­ای همچون بلایای طبیعی قرار بگیرید لذا هماهنگی‌ها و اقدامات لازم را در اولین فرصت ممکن انجام دهید.
  • جهت گرفتن ویزای نمایشگاهی اسپانیایی، باید نسبت به دریافت وقت مصاحبه در سفارت اسپانیا اقدام کرد. این کار را می‌توانید از طریق آژانس مسافرتی ملیکاسیر انجام دهید. توجه به وقت انجام مصاحبه فوق­العاده اهمیت دارد. چراکه امکان تمدید زمان مصاحبه در صورت غیبت شما در جلسه، وجود ندارد.
  • لازم به تذکر است که هنگام حضور برای انجام مصاحبه، به زمان اعتبار ویزای خود توجه کنید. گاهی به دلیل عدم توجه کافی، هنگام حضور در جلسه مصاحبه، متوجه می ­شوید که ویزای شما اعتبار ندارد. موضوعی که می ­تواند باعث محروم شدن شما از حضور در نمایشگاه اسپانیا ­گردد.

در هنگام مصاحبه به همراه داشتن مدارک لازم، برگه درخواست ویزای نمایشگاهی و همین­طور مبلغ تعیین‌شده، ضروری است. مصاحبه به‌صورت شخصی و تک ­نفره انجام خواهد شد. شما باید در زمان مقرر در سفارت اسپانیا حضور پیدا کرده و مراحل آن را به ترتیب انجام دهید.

همواره شما می‌توانید در صورت هرگونه سوال و یا مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید:

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۶۱۰۰۰۸