آژانس هواپیمایی ملیکاسیرآژانس هواپیمایی ملیکاسیر
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

نمایشگاه ماشین آلات بسته بندی آلمان

تور نمایشگاه ماشین آلات و بسته بندی دوسلدورف

نمایشگاه ماشین آلات بسته بندی دوسلدورف آلمان

نمایشگاه interpack، نمایشگاهی تجاری در خصوص تکنولوژی بسته بندی است که در سال 2020 به مدت 7 روز از 7 تا 13 ماه می در دوسلدورف آلمان برگزار خواهد شد. شاید بتوان گفت این نمایشگاه مهمترین رویداد صنعت بسته بندی در جهان است و با پیشنهاداتی که ارائه می دهد، ارزش و اعتبار زیادی را در صنایع مرتبط دارا است. دامنه خدمات ارائه شده در آن از تولید و پالایش محصولات بسته بندی و مواد بسته بندی، انواع کلاس های بسته بندی و توزیع گرفته تا تضمین کیفیت و حمایت از مصرف کننده را شامل می شود. علائم تجاری  interpackنه تنها جهانی  هستند و مقیاس بی نظیری را ارائه می دهند، بلکه ترکیبی منحصر به فرد و بین المللی از غرفه داران و بازدید کنندگان را نیز شامل می شود. دعوت شده ها در درجه اول شرکت هایی هستند که در زمینه مواد غذایی و نوشیدنی، صنعت نان و شیرینی، دارویی و آرایشی- بهداشتی، کالاهای مصرفی غیرغذایی و کالاهای صنعتی یا خدمات مرتبط با آن، بسته بندی، ماشین آلات و تکنولوژی فرآوری را ارائه می دهند.

Interpack  در تاریخ 55 ساله خود بیشترین رکورد تقاضا را در بین غرفه داران ثبت کرده است. با نزدیک شدن به ثبت نام رسمی برای این رویداد بین المللی برجسته در صنعت بسته بندی و صنایع فرآوری شده، غرفه داران حدود 26 درصد فضا بیشتر از آنچه در مرکز نمایشگاه در دسترس است، همراه با 262،400 متر مربع در 19 سالن رزرو کرده بودند. از این رو در آخرین نمایشگاه برگزار شده، بیش از 170هزار بازدید کننده از حدود 168 کشور و 2.865 غرفه دار از حدود 55 کشور مختلف در آن شرکت کردند. در هیچ نمایشگاه تجاری دیگری، صنعت بسته بندی همراه با متریال مختلف، چنین راه حل های متناسب و مفاهیم نوآورانه را برای همه بخش های صنعت فراهم نمی کند. همه چیز در مورد پردازش، بسته بندی، توزیع، حافظت از مصرف کننده، محافظت در برابر دزدی دریایی محصول و آلودگی، فساد یا آسیب و انتقال مناسب در نظر گرفته شده است.

Interpack  تمام طیف صنعت بسته بندی را در بر می گیرد؛ از شرکت های بسیار بزرگ تجاری تا شرکت های متوسط و مشاغل کوچک، همه به انواع گزینه های مدرن دسترسی دارند. با توجه به ابعاد بزرگ و این واقعیت که حاضران از 168 کشور به دوسلدورف می آیند، پیدا کردن یک هتل مناسب در نزدیکی Interpack   و Messe Dusseldorf ممکن است یک چالش باشد. شهر قدیمی دوسلدورف یکی از بزرگترین بازارهای مواد غذایی در جهان است؛ تنوع آشپزی که در خیابان های کوچک رمانتیک فقط در چند متر مربع می توان پیدا کرد، حتماً باید بعد از روزهای کاری که در آن جا هستید، تجربه شود. به عنوان مثال، توصیه می شود غذای تخصصی معروف دوسلدورف “Himmel un Ähd”   (پودینگ سیاه، خمیرسیب زمینی و سس سیب) را امتحان کنید.

دیدگاه ها بسته شده است