هتل بین المللی ۵ ستاره پارسیان استقلال تهران که همان  هتل هیلتون سابق است. که در زمینی به مساحت ۷۰۰ هزار متر در تهران بنا شده و بزرگترین هتل در گروه هتل های پارسیان و البته منحصر بفرد ترین هتل ایران است. معمولا مراسم های ویژه سران بلندپایه سیاسی و همایش های ویژه کشوری همگی در هتل استقلال تهران برگزار می شود.
هتل استقلال تهران علاوه بر دارا بودن امکانات کامل رفاهی، دارای فروشگاه های فرش دستباف، جواهرات و عتیقه جات، خدمات فیلمبرداری و عکاسی، کلوپ ورزشی، رستوران الحیات و آبشار، رستوران تایلندی، ایتالیایی و فرانسوی می باشد.هتل استقلال تهران با داشتن امکانات متفاوتی از قبیل سالن های همایش از جمله سالن معروف دریای نور با ظرفیت۱۰۰۰ نفر و امکانات ورزشی از قبیل استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی خاطرات قشنگی در ذهن میهمانان خود بجا گذاشته است.

خدمات هتل استقلال تهران

۵۰۴ باب اتاق و ۴۸ سوئیت مجهز به لوازم لوکس و مجلل که همگی دارای سیستم های امنیتی ضدحریق، صندوق امانات شخصی، تلفن، تلویزیون، کانال های ماهواره، اینترنت پرسرعت، مینی بار، خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس و دیگر ملزومات ویژه هتلهایی ۵ ستاره است بخشی از توانمندی های اقامتی  هتل پارسیان استقلال را تشکیل می دهند.

از امکانات داخل اتاق هتل استقلال می توان به یخچال به همراه مینی بار،سشوار در حمام،بالکن، تلفن ، تهویه مطبوع، امکان دسترسی به اینترنت ، شبکه تلویزیونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی اشاره کرد.
سوئیت های بزرگ برج غربی هتل با ۲ اتاق خواب جداگانه دارای چشم اندازی بدیع از شهر تهران و همچنین سوئیت های بزرگ برج شرقی با یک اتاق خواب و اتاق برگزاری جلسه با چشم اندازی زیبا به ارتفاعات شمال تهران درطبقات فوقانی دلیل دیگری برای منحصربفرد بودن هتل پارسیان استقلال است. خاطرنشان می سازد تمام ۴۲ باب سوئیت های کوچک این هتل به مدرن ترین تکنولوژی و تجهیزات ارتباطی ،مبلمان و دکوراسیون هنرمندان ایرانی تجهیز شده است.

 ساعت تحویل اتاق: ۱۴:۰۰

 ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰

 تعداد اتاق ها: ۵۵۲ عدد

 فاصله تا مرکز شهر: ۲۰ دقیقه

 فاصله تا فرودگاه: ۲۰ دقیقه

 آدرس هتل: تهران – پارک وی – ابتدای اتوبان چمران – هتل استقلال تهران