گروه هتلهای اسپیناس که هم اکنون با هتلهای شیک و بینظیر اسپیناس تهران و همچنین اسپیناس آستارا در حال خدمت رسانی و پذیرایی مسافران است، پروژه ای عظیم در سعادت آباد با نام هتل ۵ ستاره تاپ اسپینگروه هتلهای اسپیناس که هم اکنون با هتلهای شیک و بینظیر اسپیناس تهران و همچنین اسپیناس آستارا در حال خدمت رسانی و پذیرایی مسافران است، پروژه ای عظیم در سعادت آباد با نام هتل ۵ ستاره تاپ اسپیناس بهرود یا هتل اسپیناس پالاس اجرا کرد.

این هتل بزرگ و مجلل که هتل جدید اسپیناس محسوب می شود اکنون به بهره برداری رسیده و با حدود ۷۰۰ واحد اقامتی، بزرگترین هتل تهران خواهد بود. هتل اسپیناس بهرود در سعادت اباد تهران واقع گردیده است و هم اکنون مراحل ساخت هتل انجام شده است و آماده رزرو می باشد. نام این هتل، هتل کاخ اسپیناس یا اسپیناس پالاس می باشد.اس بهرود یا هتل اسپیناس پالاس اجرا کرد …

خدمات هتل اسپیناس پالاس بهرود

زیربنای هتل اسپیناس پالاس بهرود سعادت آباد، ۷۰ هزار مترمربع بوده و علاوه بر ۷۰۰ واحد اقامتی، دارای ۱۲ سالن گردهمایی با گنجایش بین ۵۰ تا هزار و ۲۰۰ نفر و نیز ۴۲ اتاق کار و قرارداد برای فعالان بخش اقتصادی می باشد.
استقرار بنای هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد بر روی تپه ای مرتفع و داشتن چشم اندازی وسیع به چهار طرف، فرم و پلان هتل را توجیهی منطقی می بخشد. به علت وجود چشم انداز دره فرحزاد در بغرب زمین هتل و نیز جانمایی فضاهای جانبی هتل نظیر سالن های اجتماعات و مجتمع ورزشی ، محور شمال و جنوب ساختمان هتل به راستای شمال و جنوب جغرافیایی محل به میزان حدود ۲۸ درجه انحراف داشته و در جهت شمال شرقی، جنوب غربی قرار گرفته است.

 ساعت تحویل اتاق: ۱۴:۰۰

 ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰

 تعداد اتاق ها: ۷۰۰ عدد

 فاصله تا مرکز شهر: ۱۵ دقیقه

 فاصله تا فرودگاه: ۳۵ دقیقه

 آدرس هتل: تهران – سعادت آباد – میدان بهرود – هتل کاخ اسپیناس بهرود