هتل پارسیان اوین تهران، یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره تهران واقع در منطقه ای خوش آب و هوا در شمال تهران با دسترسی آسان به بزرگراه های اصلی پایتخت و با امکانات کامل، گزینه ای مناسب برای اقامت در تهران است.
هتل اوین تهران با سابقه ای ۴۰ ساله در زمینی به وسعت ۲۳ هزار متر در منطقه اوین تهران احداث شده و در حال حاضر دارای ۱۵۰ اتاق، ۳۳ رستوران و یک سالن همایش است. رستوران استخر این هتل در فضای باز و دور استخر روباز با آبنمای آبشار زیبا می تواند طعم یک غذای بینظیر را دوچندان کند.

خدمات هتل اوین تهران

اقامت در هتل اوین تهران برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است. همچنین هتل پارسیان اوین دارای فروشگاه های مختلفی مانند فروشگاه لباس، چرم، صنایع دستی، عکاسی، گل، کتاب و روزنامه می باشد که می توان بسیاری از نیازهای مسافرین و میهمانان را بطرف نماید.

از امکانات داخل اتاق هتل اوین تهران می توان به یخچال به همراه مینی بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهویه مطبوع، امکان دسترسی به اینترنت ، شبکه تلویزیونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی اشاره کرد.

سوئیتهای معمولی هتل اوین شامل یک اتاق خواب و نشیمن می باشد. سوئیتهای رویال هم یک خواب و نشیمن دارد ولی از سوئیت معمولی بزرگتر بوده و دارای جکوزی است. امکانات رایگان این هتل شامل صبحانه بوفه می باشد.

 ساعت تحویل اتاق: ۱۴:۰۰

 ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰

 تعداد اتاق ها: ۱۵۰ عدد

 فاصله تا مرکز شهر: ۲۰ دقیقه

 فاصله تا فرودگاه: ۳۰ دقیقه

 آدرس هتل: تهران – تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام – هتل اوین تهران