هتل بزرگ شیراز بدون شک یکی از لوکس ترین هتل های شیراز و شاید هم ایران است که با فراهم کردن امکانات رفاهی بسیار مناسب، در کنار دروازه قرآن شهر شیراز، آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. نمای کشتی مانند این هتل از فاصله دور جلب توجه می کند و با توجه به واقع شدن این هتل در دروازه ورودی شمال شیراز (دروازه قرآن) یکی از اولین ساختمان هایی است که در بدو ورود مسافران به شیراز، در مقابل چشمان آنان ظاهر می شود. اتاق های بسیار شیک و تخت های استاندارد هتل شیراز، راهروی زیبا با هارمونی بینظیری از نور و رنگ، استخر و مجموعه آبی تماشایی با دید کامل شهر شیراز از فراز تپه های مجاور دروازه قرآن، رستوران گردان و سالن های استاندارد و مدرن و البته کادری حرفه ای، همگی نوید بخش اقامتی خواهد بود که شاید بتوانید مشابه آنرا در هتل های اروپایی تجربه کنید.

خدمات هتل بزرگ شیراز

یخچال به همراه مینی بار، چای ساز به همراه چای ،سشوار در حمام، تلفن ، تهویه مطبوع، امکان دسترسی به اینترنت ، شبکه تلویزیونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی تنها بخشی از امکانات اتاق های هتل شیراز می باشد.
این هتل دارای ۲ مجموعه ورزشی جداگانه برای خانم ها و آقایان می باشد که هر یک دارای استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و … می باشد. استخر این مجموعه های ورزشی با بهره گیری از معماری بینظیر، در موقعیتی از ساختمان قرار گرفته است که با استفاده از دیواری شیشه ای بصورت نیم دایره، نمای کاملی از شهر شیراز از فراز تپه های کنار دروازه قرآن را در معرض دید قرار می دهد.
هتل بزرگ شیراز دارای چندین رستوران و سالن استاندارد مجهز به امکانات روز و مدرن می باشد که از بین آنها می توان به رستوران گردان اشاره کرد که نمایی ۳۶۰ درجه از شهر شیراز را ارائه می کند.
در ساخت اکثر قسمت های این هتل از سنگ های زیبا و تراش خورده استفاده شده و با ۱۴ طبقه شامل اتاق ها و سوئیت های مختلف در خدمت مسافران است.
در مورد قیمت واحدها، توجه داشته باشید که ۶ درصد مالیات ارزش افزوده هم لحاظ شده و مبلغ نهایی پرداختی شما، همین مبالغ خواهد بود.

 ساعت تحویل اتاق: ۱۴:۰۰

 ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰

 تعداد اتاق ها: ۱۵۸ عدد

 فاصله تا مرکز شهر: ۱۰ دقیقه

 فاصله تا فرودگاه: ۲۰ دقیقه

 آدرس هتل: شیراز – دروازه قرآن – هتل شیراز