آژانس هواپیمایی ملیکاسیرآژانس هواپیمایی ملیکاسیر
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

اقامت آلمان

اقامت آلماناقامت آلمان

آژانس هواپیمایی ملیکاسیر از طریق روش های گوناگون اقدام به اخذ اقامت آلمان برای شما متقاضیان محترم می نماید. با توجه به شرایط فردی ، خانوادگی، شغلی و مالی هر فرد مشاوران ما در ملیکاسیر بهترین و مطمئن ترین راه را که مناسب شما و شرایط شما می باشد در اختیارتان قرار داده و از ابتدا تا انتها همرا شما خواهد بود. روش های اخذ اقامت عبارتند از:

* سرمایه گذاری و ثبت شرکت

* ارتباطات خویشاوندی درجه ۲ و ۳ 

* شغلی و تخصص حرفه ای


سرمایه گذاری و ثبت شرکت

بر اساس قوانین مهاجرتی کشور آلمان یکی از راه هایی که ، افراد غیر اروپایی میتوانند اقدام به اخذ اقامت نمایند، ثبت و تاسیس شرکت در آلمان می باشد. به منظور این هدف می بایست طرحی با توجیه اقتصادی که شامل هدف و برنامه کاری شرکت و یا کسب و کار است به اداره بازرگانی آلمان ارائه گردد.

در طرح اقتصادی ارائه شده، هدف شما از ورود به آلمان و برنامه اقتصادی تان در این کشور بیان میشود و پس از پذیرفته شدن طرح از جانب اداره بازرگانی آلمان مراحل اخذ اقامت طی می گردد.

همانطور که می دانید دولت آلمان دارای موقعیت اقتصادی، اجتماعی بالایی در اروپا می باشد و شهروندان این کشور از سطح رفاه اجتماعی بسیار خوبی برخوردار هستند.همین امر موجب گشته تا هر ساله افراد زیادی متقاضی مهاجرت به آلمان  و اخذ اقامت این کشور باشند.

بر اساس قوانین مهاجرتی و اقامتی این کشور پس از پذیرش درخواست متقاضی ابتدا به وی اقامت موقت (سه ساله) اهدا می شود و این اقامت پس از چند سال با در نظر گرفتن شرایط متقاضی و موفق بودن برنامه های کاریی ایشان به اقامت دائم بدل می گردد.

سرمایه گذاران خارجی با هر ملیتی میتوانند یکی از  فرم های پیشنهادی سرمایه گذاری را انتخاب و اقدام به شروع تجارت و یا کسب و کاری در این کشور نمایند.همچنین صاحبان شرکت های ثبت شده میتوانند، اقدام به تاسیس دفتر کار یا نمایندگی نمایند.

تمامی فرمهای پیشنهادی به منظور تاسیس شرکت و کسب و کار دارای توجیح قانونی و از لحاظ ساختاری کاملا مطمئن و محکم می باشند و از  ضریب اطمینان بالایی به لحاظ پذیرش از جانب دولت آلمان برخوردار هستند. از آنجا که کشور آلمان قانون گذار اصلی اتحادیه اروپا و مدافع سیاسی اقتصادی این اتحادیه میباشد، قوانین مربوط به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به نحوی صادر گشته است که برای تمامی افراد اعم از بومی و غیر بومی یکسان بوده و تفاوتی میان سرمایه گذاران داخلی و خارجی نمی باشد.

اقامت آلمان (مزیت ها و برتری ها)

کشور آلمان یکی از مطرح ترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپایی است که در اتحادیه اروپا وزنه ای سنگین در تایین سیاست ها و قوانین این اتحادیه به شمار میرود.شهروندان این کشور از رفاه اقتصادی و اجتماعی بالایی برخوردارند و ازنظر سیاسی در شرایطی کاملا متعادل و دموکراتیک  با حقوق شهروندی کامل به سر می برند.

مدارس و دانشگاههای این کشور از معتبرترین ها در سطح جهان هستند که به صورت رایگان مورد استفاده تمامی شهروندان اعم از بومی و غیر بومی می باشد.

همچنین در زمینه سایر خدمات اجتماعی نظیر، پزشکی و بهداشت، مسکن، خدمات شهری، حمل و نقل و غیره به سبب برخورداری از آخرین فن آوری و تکنولوژی روز بهترین امکانات در اختیار کلیه شهروندان قرار دارد.

با سرمایه گذاری در این کشور نه تنها از اخذ اقامت و مزایای آن بر خوردار میشوید، بلکه به منظور فعالیت های اقتصادی از مزیت هایی چون:

بهرمندی از شرایط اقتصادی پایدار

همگام بودن با سیاست های اقتصاد جهانی و فن آوری و پیشرفت نوین

امکان بهره گیری و همکاری متقابل با نیروی کار حرفه ای و متخصص

ایجاد تجارت شخصی به روی زیر ساخت های اقتصادی ، صنعتی پیشرفته آلمان

امکان مالکیت ۱۰۰% شرکت ، خانه و …

گشایش حساب بانکی بین المللی و مراودات تجاری به صورت آزاد با تمامی کشورها از طریق بانک های آلمان

حق امتیاز ثبت شرکت در یک کشر اروپایی و به تبع آن ثبت یک برند اروپایی

امکان مراودات تجاری آزاد و گمرکی آزاد با تمامی کشورهای اتحادیه اروپا

پس از دریافت اقامت اولیه که مدت زمان سه سال اعتبار دارد شما میتوانید تقاضای اقامت دائم و پس از آن اقدام به درخواست پاسپورت آلمانی نمایید.

با داشتن اقامت آلمان به راحتی میتوانید ویزای کشورهای دیگر نظیر: آمریکا، کانادا و انگلستان را اخذ نمایید. و پس از اخذ پاسپورت آلمانی آزادانه به هر کجای دنیا سفر کنید.

لازم به ذکر است که پاسپورت کشور آلمان بر اساس سنجش جهانی از لحاظ ارزش و اعتبار در جهان پس از امریکا در مقام دوم قرار دارد و در اروپا مقام اول ارزش و اعتبار را دارا است.

شما میتوانید با خیالی آسوده تمامی مراحل اخذ اقامت آلمان از طریق تجاری را به ما بسپارید و اطمینان داشته باشید که به منظور خود نائل خواهید آمد.


 ارتباطات خویشاوندی درجه ۲ و ۳ 

 

چنانچه اقوام و بستگانی در آلمان دارید که برای دیدار و اقامت طوانی مدت در این کشور دچار مشکلات معمول اخذ ویزا هستید، این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که اقامت خویشاوندی را از این طریق دریافت کنید و بتوانید آزادانه بدون محدودیت هر زمان که مایل هستید به این کشور سفر کنید و اقامتی دائمی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی اخذ این اقامت با  تیم مشاوره  ما در ملیکاسیر تماس حاصل نمایید، تا شما عزیزان را راهنمایی نمایند.


شغلی و تخصص حرفه ای

 

افراد متخصص و دارای تحصیلات دانشگاهی می توانند از طریق تخصص خود اقدام به مهاجرت به کشور آلمان و اخذ اقامت دائم این کشور را نمایند. با توجه به سابقه شغلی و تحصیلات شما در ابتدا اقدام به اخذ ویزای کاری در ضمینه تخصص شما مینماییم و پس از استخدام در شغل مورد نظر به شما اقامت موقت داده می شود. پس از چند سال اقامت در کشور آلمان اقامت موقت شما به اقامت دائم تبدیل می شود و در صورت آشنایی داشتن با زبان آلمانی امکان کسب پاسپورت آلمانی نیز برای شما فراهم است.

برای آگاهی و اطلاعات تکمیلی از پروسه و روند این نوع اقامت با تیم مشاوره ملیکاسیر تماس حاصل نمایید.

 

****تیم مشاوره ما در ملیکا سیر با در نظر گرفتن شرایط و امکانات شما بهترین و به صرفه ترین راه در جهت اخذ اقامت آلمان در اختیار شما قرار میدهد و در تمامی مراحل از ابتدا تا انتها ی  این پروسه چند ماهه به صورت کاملا تخصصی مشاور و همراه شما خواهد بود.****

پیام بگذارید

ایمیل شما نمایش عمومی داده نمی شود. وارد کردن تمامی موارد الزامیست.

6 + 7 =