آژانس هواپیمایی ملیکاسیرآژانس هواپیمایی ملیکاسیر
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

نمایشگاه های آلمان

نمایشگاه منسوجات فرانکفورت

نمایشگاه هفته بین المللی سبز برلین

نمایشگاه معماری و تکنولوژی نورنبرگ

نمایشگاه صنعتی هانوفر

نمایشگاه سیم و کابل آلمان

نمایشگاه ماشین آلات بسته بندی دوسلدورف

نمایشگاه تجهیزات عکاسی و فیلم برداری کلن

تاریخچه نمایشگاه های آلمان

کشور آلمان با سابقه طولانی در زمینه برگزاری نمایشگاه های بین الملی در اروپا همواره در این زمینه پیشرو و صاحب اعتبار جهانی بوده است. این کشور با برگزاری سالانه تعداد بیشماری از نمایشگاه های مطرح دنیا در تمامی زمینه ها و تخصص ها سبب گشته، تا سالانه حدود ۳۵ هزار غرفه گذار و بیش از ۵۰۰ بازدیدکننده متخصص از تمامی نقاط جهان در نمایشگاه های آلمان شرکت کنند.
نمایشگاه های آلمان با تکیه بر امکانات و فن آوری پیشرفته خود در زمینه فرودگاهها ، امکانات شهری، هتل ها و محوطه های نمایشگاهی برگزار کننده دو سوم از نمایشگاه های بین الملی جهان می باشد. آمادگی ، خلاقیت و نوآوری کشور آلمان در زمینه برگزاری نمایشگاه ها توجه بسیاری از سرمایه گذاران و صنعتگران جهانی را به خود جلب کرده است و سالانه پذیرای بسیاری از کارشناسان و متخصصین و صاحبان مشاغل می باشد.

 

نمایشگاه های آلمان

صنعت نمایشگاه های آلمان دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در  پیشرفت و محبوبیت آن نقش مهمی را ایفا می کنند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بین المللی بودن نمایشگاه های آلمان

صنعت نمایشگاهی آلمان ، صنعتی است جهانی. از آنجا که صاحبان مشاغل و متخصصین از سراسر دنیا مشتاق شرکت در این نمایشگاه ها می باشند، بیش از نیمی از غرفه گذاران نمایشگاه های آلمان از کشورهای خارجی داخل اروپا و سایر نقاط دیگر جهان می باشند. همین امر یکی از ویژگی های مهم این صنعت است که باعث گسترش و پیشرفت روزافزون آن گشته است.

  • سهولت در دسترسی به بازار اروپا

آلمان کشوری است که در قلب اروپا واقع شده است، این امر سبب گشته تا دسترسی مستقیم به بازار صنعتی و تولیدی اروپا با سهولت بیشتری امکانپذیر باشد. این نزدیکی به بازار اروپا که دارای بیشترین مخاطب در سرتاسر جهان است از جمله عوامل تاثیرگذار بر رونق و پیشرفت صنعت نمایشگاهی در آلمان بوده است.

  • حرفه ای و تخصصی بودن در برگزاری نمایشگاه ها

برگزاری نمایشگاه ها در سطوح بین المللی امری کاملا تخصصی و نیازمند تجربه و مهارت و امکانات پیشرفته است. کشور آلمان در طی سالها با عملکرد بسیار قوی و حرفه ای خود، به عنوان یکی از مطرحترین کشورها در عرصه نمایشگاهی جایگاه خود را اثبات نموده است.
این کشور با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان حرفه ای در زمینه غرقه سازی ، حمل و نقل، بازاریابی، تبلیغات، امور مطبوعاتی، کنفرانس ها، امور مسافرتی بازدیدکنندگان و غرفه داران همواره بهترین خدمات را برای شرکت کنندگان در نمایشگاه ها ارائه می دهد.

  • گردشهای مالی بزرگ

ازدیگر عوامل بسیار مهم و موثردر پیشرفت صنعت گردشگری در آلمان ، گردش مالی و مبالغ هنگفتی است که در مدت برگزاری نمایشگاه ها در جریان است. در مجموع سالیانه گردش مالی بالغ بر  ۱۱ بیلیون یورو در مدت برگزاری نمایشگاه های آلمان در جریان است و تنها در سه مرکز مهم نمایشگاهی آلمان (فرانکفورت، هانوفر، کلن) مبلغی بالغ بر ۳ بیلیون یورو سالیانه گردش مالی وجود دارد.

  • کیفیت خوب و هزینه اندک نمایشگاه های آلمان

با توجه به کیفیت بالای خدماتی که در نمایشگاه های آلمان ارائه می شوند، هزینه و قیمت نهایی برای شرکت کنندگان در مقایسه با کشورهای دیگر چندان نیست و همین امر سبب گشته تا برگزاری نمایشگاه در آلمان توسط شرکت کنندگان با استقبال بالایی روبرو شود.

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ملیکا سیر مفتخر است تا با برگزاری تور های نمایشگاهی آلمان پذیرای علاقه مندانی باشد که قصد شرکت در نمایشگاه های آلمان را به صورت تخصصی یا آزاد دارند.

پیام بگذارید

ایمیل شما نمایش عمومی داده نمی شود. وارد کردن تمامی موارد الزامیست.

پنج × 2 =